سلام چی برای تشکیل قلب جنین خوبه میشه راهنمایی کنید لطفا

۵ پاسخ

سلام عزیزم،خرما،گردو،بادام درختی،تخم مرغ آبپز

بادام درختی ‌
خرما یا رطب

سلام عزیزم ،انار ،و میوه کلا خوبه ،شیر هر روز ومغزیحات اینارو حتما بخور

سلام مبارک باشه عزیزم دعا من بارداری باشیم ممنونم از شما 🙏🏻

عزیزم فقط سوره یاسین بخون برای قلب🤲🏻

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری