منم چون مشکلی نداشتم دکتر گفت اوکیه
باید با دکترت مشورت کنی ممکنه برات خطر داشته باشه
ولی معمولا میگن اگه سقط نداشتی خونریزی یا لکه بینی نداشتی و بارداریت عادیه رابطه ای که عمیق نباشه مشکلی نداره
دکتر اینو به من گفت
اگ منع نیستی میشه ولی اروم عمیق هم نباشه
اگه جفت پایین نباشه لک یاخونریزی نداشته باشی سابقه سقط نداشته باشی با احتیاط مشکلی نیست
خیلـــــــــــــــــــــــــی یواش باشه😁
میشه ولی با احتیاط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.