خانما نزدیکی تو بازداری میشه یا خطر داره

۶ پاسخ

منم چون مشکلی نداشتم دکتر گفت اوکیه

باید با دکترت مشورت کنی ممکنه برات خطر داشته باشه
ولی معمولا میگن اگه سقط نداشتی خونریزی یا لکه بینی نداشتی و بارداریت عادیه رابطه ای که عمیق نباشه مشکلی نداره
دکتر اینو به من گفت

اگ‌ منع نیستی میشه ولی اروم عمیق هم نباشه

اگه جفت پایین نباشه لک یاخونریزی نداشته باشی سابقه سقط نداشته باشی با احتیاط مشکلی نیست

خیلـــــــــــــــــــــــــی یواش باشه😁

میشه ولی با احتیاط

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هانیل مامان هانیل هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملی 👸 مامان دخملی 👸 هفته سی‌وسوم بارداری