کاش انجام نمیدادی سه ماه اول خیلی ریسک
بنظرتون شیافت بزارم یا نه؟
اصلا تا آخر سه ماهگی رابطه نباید داشته باشید چون خیلی خطر داره
تورو خدا تا همون سه ماهش طاقت بیارین نزدیکی نکنین من بچه قبلیمو سر همین رابطه از دست دادم به لکه بینی افتادم بعدم خونریزی رفت دنبال کارش
اره بهتره بری بیمارستان بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.