۵ پاسخ

کاش انجام نمیدادی سه ماه اول خیلی ریسک

بنظرتون شیافت بزارم یا نه؟

اصلا تا آخر سه ماهگی رابطه نباید داشته باشید چون خیلی خطر داره

تورو خدا تا همون سه ماهش طاقت بیارین نزدیکی نکنین من بچه قبلیمو سر همین رابطه از دست دادم به لکه بینی افتادم بعدم خونریزی رفت دنبال کارش

اره بهتره بری بیمارستان بری

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری