منم بستم چون دیابت دارم ممکنه هربار ک برم ان اس تی،بمونمو با بچه برگردم اگه نوارش خوب نشون نده
خیلی زوده ۳۶ ایتا ب نظرم
من هنوز نبستم میگم زوده یکی دوهفته دیگه ببندم
والا من دیشب چنان شک بمباران بهم وارد شد امروز هر جوری بود ساک دوتامون بستم حتی الان دل درد دارم
من ۳۴ بستم
از ۳۲
من هنوز نبستم🚶🏼♀️😂
تو این اوضاع ببندی بهترغ
من هنوز نبستم وسیلهاش اماده ان جمع جو نکردم😄🐣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.