۹ پاسخ

منم بستم چون دیابت دارم ممکنه هربار ک برم ان اس تی،بمونمو با بچه برگردم اگه نوارش خوب نشون نده

خیلی زوده ۳۶ ایتا ب نظرم

من هنوز نبستم میگم زوده یکی دوهفته دیگه ببندم

والا من دیشب چنان شک بمباران بهم وارد شد امروز هر جوری بود ساک دوتامون بستم حتی الان دل درد دارم

من ۳۴ بستم

از ۳۲

من هنوز نبستم🚶🏼‍♀️😂

تو این اوضاع ببندی بهترغ

من هنوز نبستم وسیلهاش اماده ان جمع جو نکردم😄🐣

سوال های مرتبط

مامان هامینم💙👶 مامان هامینم💙👶 ۱۳ ماهگی
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته چهلم بارداری