۴ پاسخ

عزیزم من قدتو نمیدونم ولی اگه قدت زیر ۷۰ هست وزنت خودش بالا محسوب میشد و الان تو هفته شما وزن مهم نیست نیاز نیست استرس کاهش وزن داشته باشی کاملا طبیعیه❤️

منم ۵ کیلو کم کردم از بس که تهوع دارم

من۶۹بودم تا الان شدم ۶۲، دکتر گفت تاهفته۱۴ ویارت شدیده بعدش سیر نزولی پیدا میکنه

من ۶۴ بودم شدم ۵۷
بهداشت گفت برو مشاور تغذیه
من نرفتم میدونم تو هفته های بالا همش برمیگرده

سوال های مرتبط