۵ پاسخ

بابا ادم باید یه بخور سرد بزاری کنارش هوای مرطوب میپسنده و نور یه حالت هوای گلخونه براش عالیه هرکسی از پسش برنمیاد شهرای گرم بدرد نمیخوره

گیر خیلی خوبه آدم روحیش عوض میشه

منم بابا ادم دارم نگهداری سخته من گرفتم باید زود زود به برگ هاش با اسپری آب بدی هفته ای یک بار باید آب ریشه بدی جای سرد نزاری برگ هاشو نزاری خشگ بشه هرروز با اسپری

من پرسیدم گفتن گل حساسی هست فکر کنم گل یوکا بهتر باشه

هر چیزی حالتو خوب میکنه بخر چکار ب مد داری

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۳ سالگی
مامان آرشیداخانوم مامان آرشیداخانوم ۴ سالگی