هرماه سر وقت چون نه میدونیم که میگیره نه میدونیم کی قراره جنگ و این اوضاع تموم شه حداقل اقدامو رفته باشیم😎
عید سال دیگه😅
عزیزم منم تازه همین ماه اقدام کردم ماه اولمه استرس نداشته باش هرچی خیره پیش میاد
با توجه به این شرایط هیچکاری نمیکنیم چون بارداری با استرس و جنگ و بی دکتری و خدایی نکرده مراحلی برسه که دسترسی به خیلی چیزا محدود بشه،به درد نمیخوره اون بچه چه گناهی کرده خودمون چه گناهی کردیم که انقد اضطراب بکشیم ایشالا وضعیت آروم و بهتر بشه اقدام میکنیم ولی الان هرگز
سلام عزیزم ما الان تو اقدام هستیم تو هر شرایطی😊😊😊
من این ماه کلا از قبل برنامه ریزی کرده بودم اقدام کنم ک وضعیت اینجوری شد ولی خب اقدام کردم چون نمیدونم کی میگیره
من اقدامو دارم😑
صبببرررر
فعلا صب میکنیم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.