۹ پاسخ

هرماه سر وقت چون نه میدونیم که میگیره نه میدونیم کی قراره جنگ و این اوضاع تموم شه حداقل اقدامو رفته باشیم😎

عید سال دیگه😅

عزیزم منم تازه همین ماه اقدام کردم ماه اولمه استرس نداشته باش هرچی خیره پیش میاد

با توجه به این شرایط هیچکاری نمیکنیم چون بارداری با استرس و جنگ و بی دکتری و خدایی نکرده مراحلی برسه که دسترسی به خیلی چیزا محدود بشه،به درد نمیخوره اون بچه چه گناهی کرده خودمون چه گناهی کردیم که انقد اضطراب بکشیم ایشالا وضعیت آروم و بهتر بشه اقدام میکنیم ولی الان هرگز

سلام عزیزم ما الان تو اقدام هستیم تو هر شرایطی😊😊😊

من این ماه کلا از قبل برنامه ریزی کرده بودم اقدام کنم ک وضعیت اینجوری شد ولی خب اقدام کردم چون نمیدونم کی میگیره

من اقدامو دارم😑

صبببرررر

فعلا صب میکنیم🥲

سوال های مرتبط

منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری