خانما تو این شرایط اقدام میکنید؟

۱۳ پاسخ

بله عزیزم زندگی ادامه داره مرگ و زندگیم دست خداست

عزیزم من ۳ ساله میخوام اقدام کنم هر بارش ی اتفاق افتاده و من عقب انداختم دیگه خسته شدم از این شرایط
فقط به این نتیجه رسیدم تا بوده همیشه جنگ و درگیری سر قدرت تو تاریخ ادامه دار بوده
این همه آدم به دنیا اومدن و پیر شدن و تماااام
و این چرخه ادامه دار بوده...
هیچ جای دنیا هم گل و بل بل نیست عزیزم...😊

نبابا فعلا ک نمیخوام اقدام کنم دیشبم از دستمون در رفت قرص خوردم هنوز استرس دارم خداکنه فعلا نشه یکم اوضاع بهتر بشه

نه راستش

نه فعلا کنسله😉

من فعلا پشیمون شدم و اقدام نمیکنم، چون معلوم نیست ته این اوضاع چی بشه، فکر کن واکسن پیدا نشه، دارو پیدا نشه، خدمات درمانی مراکز درمانی بیمارستان ها نا امن باشن و و و خیلی چیزای دیگه، با وجود همه اینا استرس و نگرانی خودمون به کنار همین استرس به بچه یا جنین هم منتقل میشه و خیلی تاثیر بدی میتونه داشته باشه

من نه .هم شرایط اوکی نیست هم رابطه مون اوکی نیست

سلام من به خدا گیجم نمیدونم

ماچندماه سیتم موقطع کردیم🤣🤣

من باردارم:)

بله🙃

اره ولی انقدر استرس زیاده موفقیت آمیز نیست قطعا
اگه هم بگیره میترسم از استرس آسیب بزنم بهش اخه یه سقطم داشتم
ولی بازم اقدام میکنم زندگی باید ادامه داشته باشه

اره چون یکساله اقدامم ب شدت منتظرم🥺

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل هفته نهم بارداری
خدا باید بخواد خدا باید بخواد قصد بارداری