۱۲ پاسخ

دلخوش ب این مقدار نباشیییییییییید ....😏 جوونیمون رفت

مگه میشه لباس و چند خریدی 😓

نه‌عزیزم سگ بر.ینه ب این زندگی ک ما کردیم💔
امیدوارم واسه بچهامون درست بشه از ما ک گذشت....

مبارکه ❤️❤️

همچی گرونه همچی…

وااا مگه طلاس😐فکنم لبلسم گرمی شده

آره بابا کنم دیروز دوتا زیر دکمه خریدم شد دوتومن

دقیقاااااا

مگ میشه؟🫥
چن خریدی مگ لباسو

مبارکش باشه به سلامتی انشالله

یا خدا چه خبره

یاخدا

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی