خانوما ژلیش اشکال دار الان انجام بدم ؟؟

۱۰ پاسخ

من امروز اینو زدم
سعی کن شکمتو از اشعه یووی دور نگه داری

تصویر

بله اشعه یووی مضر هست

من امروز زدم ژلیش فقط

دکترم گفت انجام بده فقط دستتو ضد آفتاب بزن هم ترمیم هم زلیش

من امروز رفتم کاشت زدم

خوب نی این همه مسیرو طی کردی بزار وقتی بچه بدنیا اومد

بله انجام ندی بهتره

منم خیلی دوست دارم برای عید انجام بدم دودلم🥲

فکر نکنم

منم ميخوام ولى ميگن خوب نيس

سوال های مرتبط

مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری