اره خوب نیست
معمولا رنگ و ناخن و این چیزا رو باید ماه اخر انجام بدی دستگاهی که دستتو میزاری داخلش اشعه داره و خطرناکه ریسک نکن
اره عزیزم کلا یووی ضرر داره
عزیزم من ناخن کارم خودم اشعه یو وی ضرر داره چون به پوست دستت میخوره هر کی میگه ضرر نداره دروغه من خودم حتی لاک معمولی هم نمیزنم
آره خوب نیست🥴
ن منم میخوام برم
فقط موقع زایمان نباید داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.