۶ پاسخ

اره خوب نیست

معمولا رنگ و ناخن و این چیزا رو باید ماه اخر انجام بدی دستگاهی که دستتو میزاری داخلش اشعه داره و خطرناکه ریسک نکن

اره عزیزم کلا یووی ضرر داره

عزیزم من ناخن کارم خودم اشعه یو وی ضرر داره چون به پوست دستت میخوره هر کی میگه ضرر نداره دروغه من خودم حتی لاک معمولی هم نمیزنم

آره خوب نیست🥴

ن منم میخوام برم
فقط موقع زایمان نباید داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد