فرزندپروری
شیرخشک
مای بی بی

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم نماز و وضو و غسلش قبول نیس
کوچک ترین مانعی نباید رو پوست باشه
بنظر من که نمازخوندن مهم تر از ناخن کاشتنه
من خودمم دوست دارم ولی بخاطر نماز و غسل نمیذارم
اینکه میگن نمازت قبوله هم درست نیس
من از چند تا دفتر مرجع پرسیدم
ارزشی نداره❤️❤️❤️

گلم مهم دله ک با خدا باشه وگرنه این ناخن حسابی هوا میخوره و رشد خودشم داره و هیچ چیزی هم نجسش نمیکنه اتفاقا یه لایه روشه و نمیزاره کثیف بشه
پس برو بزار کیف کن کاری ب کسی نداشته باش
اگر گفتن قبول نیست و خدا قبول نمیکنه بگو از کی تاحالا شما جای خدا تصمیم میگیرین؟؟؟؟؟؟

والا خیلی ها میگن نماز مشکلی نداره
مهم اینه دلت با خدا باشه
به نظرم دوست داری بزن، نمازتم بخون
منم دوست دارم ولی اعصاب ناخن مصنوعی ندارم

من هرسال وهمیشه این‌دو دلی رو دارم🥴
امسال میخوام برم‌
چون نه شیر میدم‌نه ماه رمضان

تایم پریودت بزار

بزار بنظرم به دلت نمونه، لذتش رو ببر نمازتم بخون قبوله

بنظر من بذار

سوال های مرتبط

مامان آقا معین مامان آقا معین ۱ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۲ سالگی
مامان گل پسروتوراهی💙 مامان گل پسروتوراهی💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ سالگی
مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی