خانما قند ناشتا با قرص ۹۵ ۹۶ باشه خوبه

۳ پاسخ

بله خوبه زیادی حساس نباش چون دارو مصرف میکنی

نه باید زیر 92باشه

من بدون قرص ۹۸ بود الان با قرص روزی دوتا شده ۸۴

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا هفته چهلم بارداری