۶ پاسخ

میگه رعایت کن دو هفته بعد تکرار کن اگه بالا باشع و دکترت حساس باشه قرص میده

۹۱ مرزه شما بالایی باید بری احتمالا رژیم بده اگ درست نشد قرص

منم خیلی سختمه رعایت کنم. میگ. بچت. اگ وزنش بالارف باید سزارین بشی

مال من۹۶بود امروز رفتم پیش دکتر گفت بهم باید بستری بشی من نشدم دیگ

آره میفورمین میدن

شاید قرص نده رژیم غذایی میده

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی