باید مراعات کنی نخوری بهتره
لب مرزی باید رعایت کنی دیگه
زیاده روی نکن
بخور ولی فعالیت کن
کم بخور قندت بالا نره
نوش جونت بابا سخت نگیر
من هرروز دارم وزن اضافه میکنم کلی حرص میخوردم الان دیگ بیخیالش شدم سعی میکنم سخت نگیرم
ووی کم بخور 😂🤦🏻♀️
بخور نوش جون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.