خانما قند ناشتا ۹۶
میتونم ماکارانی بخورم😂🥲#بارداری

۷ پاسخ

باید مراعات کنی نخوری بهتره

لب مرزی باید رعایت کنی دیگه
زیاده روی نکن

بخور ولی فعالیت کن

کم بخور قندت بالا نره

نوش جونت بابا سخت نگیر
من هرروز دارم وزن اضافه میکنم کلی حرص میخوردم الان دیگ بیخیالش شدم سعی میکنم سخت نگیرم

ووی کم بخور 😂🤦🏻‍♀️

بخور نوش جون

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱ ماهگی
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی