۷ پاسخ

منم اینجوریم مخصوصا کاری انجام میدیم

به خاطر سنگینی و فشار بچه هست

ن نتلس🥺😕

منم جدیدن اینجوری شدم نمیدونم چرااا🥲

یکم به پهلوی چپ دراز بکش استراحت کن بهتر میشه

فشار وزن بچه اس منم گاهی میشم

اگه با استراحت خوب میشه نگران نباش گلم

سوال های مرتبط