۹ پاسخ

منم سردرد میشم عزیزم واقعا پروسه ی سختیه که باید بگذره🙁

منم ٤،٥ روز سر درد وحشتناك داشتم هر كاري ام بگي انجام دادم
يه پرستار گفت برو چيپس و ماست موسير بخور خوب ميشي
خوردم بخدا خوب شدم
پاشو برو بگير بخور الان امتحان ضرر نداره كه

اگه با قهوه اوکی میشی میشه خورد ، من میگرن دارم ولی با کمپرس اب گرم اروم میکنم و بعدش یخ میزارم جای تاریک میرم تا صبح یا قبلش خوب میشه لعنت ب میگرن

یکم دیگه هم صبر کنی کم کم خوب میشی

عزیزم همیشه استامینوفن همرات در دسترست باشه تا یکم دیدی که میخوای سردرد بگیری همین ک حسش کردی یه مسکن ساده بخوری دیگه نمیزارع شدید بشه که دیگه هیچ جوره خوب نشه با صبر
اصلان درد کشیدن ضرر داره
همین یه کار ساده رو فراموش نکنی راحتی

شیاف استامینوفن بزار

وای منم همینم از عصر دارم میمیرم من قرص استا 500 خوردم بی تاثیر بود نمیدونم چکنم 😭

ی وقتایی سر درد برای کم آبی بدن هم میتونه باشه
روزانه دو الی سه لیتر آب حتما باید بخوری

منم از وقتی باردار شدم هر روز سردرد شدیدد دارم با قرص اصلا اروم نمیشه دکترم بهم گفت دوتا استامینوفن کدئین بخور یکم با اون اروم میشم خیییییلی بدهه

سوال های مرتبط