۵ پاسخ

مبارک اره
ولی کاش امسال یکم رعایت میکردن سر این ترقه ها
کاش مثل قدیم فرهنگ سازی بشه از رو اتیش بپرن و بگن و بخندن
الان نمیدونم اسمش چ ترقه ایه یکی میزنن خونه میلرزه ادم نمیدونه موشک خورده یا ترقه بوده بچه با وحشت گریه میکنه
کاش حداقل ی امسال ک شرایط اینطوره رعایت میکردن

انشالله سال دیگه همه با دل خوش از رو آتیش بپریم .دیگه این ترقه های مزخرف جمع بشه فرهنگ سازی بشه

واسه شما هم مبارک باشه عزیزم

از توهم مبارک گلم♥️
ولی ما جشن نگرفتیم😅

فداتشم برای شما هم مبارک باشه، من خیلی برنامه برای پسری داشتم ولی نشد که انجام بدم

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان کیان و رایان مامان کیان و رایان ۱۱ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان الساوآرکان🤍🧸 مامان الساوآرکان🤍🧸 ۱۲ ماهگی