۱۲ روی ۸ ک عالیه. من روزی دو عدد قرص فشار میخورم ۱۲ روی ۸ میشه یا ۱۱ روی ۷. خوبه ک هیچی نمیشه اصلا ب خودت استرس نده ی دستگار فشار بگیر دیگ نری توی این جنگ بیمارستان
یعنی ۱۲ رو ۸
من از اول بارداری فشارم 10 بود دوهفته هست همش میره بالا 11/12/13 روی این سه تا میره دکتر بهم قرص فشار داد میخورم دیگه ثابت رو 11مونده
ببین من همیشه فشارم ۹ هست ولی خب از این کمتر یا بیشتر بشه خطرناکه برام مثلا ۷ونیم یا ۱۲ونیم
ببین فشار نرمالت همیشه چقدر بوده و چقدر تفاوت داره با این
۱۲ روی ۸
خوبه فشارت
معمولا فشارت چنده؟
۱۲ رو ۸ عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.