خانوما فشار رو۱۲۸
۸۱
یعنی چنده دقیق؟!😐

۶ پاسخ

۱۲ روی ۸ ک عالیه. من روزی دو عدد قرص فشار میخورم ۱۲ روی ۸ میشه یا ۱۱ روی ۷. خوبه ک هیچی نمیشه اصلا ب خودت استرس نده ی دستگار فشار بگیر دیگ نری توی این جنگ بیمارستان

یعنی ۱۲ رو ۸

من از اول بارداری فشارم 10 بود دوهفته هست همش میره بالا 11/12/13 روی این سه تا میره دکتر بهم قرص فشار داد میخورم دیگه ثابت رو 11مونده

ببین من همیشه فشارم ۹ هست ولی خب از این کمتر یا بیشتر بشه خطرناکه برام مثلا ۷ونیم یا ۱۲ونیم
ببین فشار نرمالت همیشه چقدر بوده و چقدر تفاوت داره با این

۱۲ روی ۸
خوبه فشارت
معمولا فشارت چنده؟

۱۲ رو ۸ عالیه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان samin مامان samin هفته چهلم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری