۸ پاسخ

بهترین جا سرنماز توی آغوش خداست🥺

عزیزم کنارت بودم بغلت میکردم آروم میشدی 😣😣😣کجایی

😭😭😭😭😭😭😭

چقدمنی💔

منم از گوش درد دارم می میرم چند تا درد و غم دیگه هم دارم انقد دلم میخواد بچه بودم گریه میکردم ناز میکردم مامان و بابام و ننه ام بغلم میکردن و نازمو میخریدن
ای خداااا😭😭😭💃

🥺💔🤍✨️

عزیزم بیا بغل🥹🫂

آیی چی گفتی

سوال های مرتبط