میگن با گریه مادر اونم گریه میکنه
من تازه یه لحظع گریه کردم اونم دیگه تکون نخورد فک کنم ناراحت شد
نه برای چی پس تو آب داخل شکم فقط ناراحت میشه اونم وقتی مادر ناراحت باشه
نه ولی با ناراحتی ناراحت میشع واقعا
فکرنکنم نمیدونم برا منم سوال پیش امده
نه بابا فک نکنم
اره به غماش فکر میکنه و گریه میکنه
اره تو ی پست اینستا دیدم ی ماما گذاشته بود گریه میکرد بعد انگشتشو میذاشت دهنش میکمید😂حتی میگوزه😂😂
عجب سوالی
ن بابا اونجا دلیلی نداره میخوره و میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.