دوستان تفسیر این آزمایش رو میگین

تصویر
۴ پاسخ

من سر دردنمیارم خاهری

قند یکساعت و دو ساعتت بالاست
حتما باید به دکتر نشون بدی بهت دارو بده

تعداد گلبول سفید بدنت افزایش پیدا کرده یه خورده کم خونی گرفتی قرص آهنتو یدونه صبح یدونه شب بخور قند بعد غذاتم خیلی بالاعه هم یه ساعته هم دو ساعته

قندت بعد از خوردن محلول بالاست
فکر کنم باید دارو مصرف کنی
کم خونی هم داری بنطرم

سوال های مرتبط

مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان رضا مامان مامان رضا ۷ ماهگی