من سر دردنمیارم خاهری
قند یکساعت و دو ساعتت بالاست
حتما باید به دکتر نشون بدی بهت دارو بده
تعداد گلبول سفید بدنت افزایش پیدا کرده یه خورده کم خونی گرفتی قرص آهنتو یدونه صبح یدونه شب بخور قند بعد غذاتم خیلی بالاعه هم یه ساعته هم دو ساعته
قندت بعد از خوردن محلول بالاست
فکر کنم باید دارو مصرف کنی
کم خونی هم داری بنطرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.