بستگی ب هر فرد داره
اره خدایی اصن بد نیست نمیدونم چرا همه انقدر ازش بد میگن🫥
اره واقعا منم خیلی ترسوندن😂اونجوری که میگفتن هم شیرین نبود ی چیز عادی مث ی شربت
من بارداری اولم اوکی بودم باهاش این سری رفتم بالا آوردم
از شیرینی زیاد گلو میزنه مشکلش اینه
من ک دو بار ازمایشو دادم
چجوری خوردین که تهوع نگرفتین ؟
یا چه کارایی کردین ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.