۷ پاسخ

بستگی ب هر فرد داره

اره خدایی اصن بد نیست نمیدونم چرا همه انقدر ازش بد میگن🫥

اره واقعا منم خیلی ترسوندن😂اونجوری که میگفتن هم شیرین نبود ی چیز عادی مث ی شربت

من بارداری اولم اوکی بودم باهاش این سری رفتم بالا آوردم

از شیرینی زیاد گلو میزنه مشکلش اینه

من ک دو بار ازمایشو دادم

چجوری خوردین که تهوع نگرفتین ؟
یا چه کارایی کردین ؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷فندق کوچولو🩷 مامان 🩷فندق کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری