دارو
پوشک
بارداری
بیایید یکم حرف بزنیم دلم پوسید

۴ پاسخ

سلام عزیزم واقعا روزا خیلی دلگیر شده خدا کنه زود تموم بشه روزهای خوش بیاد

هیچی عزیزم تهرانیم وسط ج ن گ
امشبم مثلا ۴ شنبه سوری بود نه جایی رفتیم نه کاری کردیم
هیچیییییی دریغ از یه چوب کبریت
ناراحت شدم بخاطر دخترم
امسال هیچ خاطره ای از ۴ شنبه سوری نداره
خواهرشوهرم زنگ زد شماله گفت انقدر اینجا زد و رقصیدیم دلم خیلی خواست

چه خبر از شهرتون عزیزم؟

منم دلم خونه. دلم میخواد برگردم به خونم.

سوال های مرتبط