۵ پاسخ

عزیزم شیراز آب زیاد داشته و اینکه زیاد گرم کردی

مایه ،از ماست های بسته بندی زدی؟
اگ محلی باشه مایه اینجوری نمیشه

کش میاد ؟ به خاطر مایه اشه. من با همزده درست کردم اینجوری شد

غاز چیو می‌کشه🙄

غاز چیه

سوال های مرتبط

مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی