وزنش چقدره؟
رفلاکسش چجوریه واضحع؟
متاسفانه چاره اش فقط درمان رفلاکسشه عزیزم واقعا برات صبر و تحمل ارزو میکنم برای یه مادر هیچی بدتر غذانخوردن و گشنه موندن بچش نیس
بازماشاالله دخترمن خوب غذا میخوره
چقدر دختر منه رفلاکسی ام هست داروام میدم دقیقا همینه یکم بیسکوییت یذره زده تخم مرغ و سیب زمینی دیگ هیچی شاید نون پیتزا🤕
عزیزم خودش میخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.