۶ پاسخ

وزنش چقدره؟

رفلاکسش چجوریه واضحع؟

متاسفانه چاره اش فقط درمان رفلاکسشه عزیزم واقعا برات صبر و تحمل ارزو میکنم برای یه مادر هیچی بدتر غذانخوردن و گشنه موندن بچش نیس

بازماشاالله دخترمن خوب غذا میخوره

چقدر دختر منه رفلاکسی ام هست داروام میدم دقیقا همینه یکم بیسکوییت یذره زده تخم مرغ و سیب زمینی دیگ هیچی شاید نون پیتزا🤕

عزیزم خودش میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان یکي یدونه‍🤍 مامان یکي یدونه‍🤍 ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی