۸ پاسخ

نه گلم خدا خودش مراقب نی نیامونه همه چیش حساب شده اس تا بدو تولد

نه عزیزم کیسه آب الکی نیس ک باچنگ بچه پاره شه😆

نه
دقیق یادم نیست ولی ی حا راجع بهش خوندم دور ناخون و پوست ی مایعی هس نمیزاره پوست جتین زخم بشه
برا همین میگم احتمالش نیس بخواد میسه ابو زخم کنه

چه سوال های جالبی🤣🤣🤣🤩🤩

😂😂😂 نه الکی نیست که خیلی سفته

😂😂😂😂 چه فکرای میکنید بخدا کم مونده دیوونه شیم ما انقد فکر و خیال میکنیم

نبابا ناخنش مگه تیزه😐اصلا مگه ناخنش چقد رشد داره و جون داره ک کیسه رو پاره کنه

چه فکری😂🫣

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی