۳۷ ونیم ب بالا ینی تب داره،لباسشو کم کن خیلی جای گرم نگه ندار بچه رو اگه درست نشد زیرنظر پزشک دارو بده بخوره..البته اگه خس خس سینه و کیپ شدگی بینی و استفراغ جهشی داره زودتر ببرش دکتر
دمای عادی بدن انسان ۳۷.۵ هستش
از ۳۷ و نیم یعنی شروع تب
لباسش کم کن ببین پایین میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.