خانما ۳۷و۳ یعنی تب داره بچه

۳ پاسخ

۳۷ ونیم ب بالا ینی تب داره،لباسشو کم کن خیلی جای گرم نگه ندار بچه رو اگه درست نشد زیرنظر پزشک دارو بده بخوره‌..البته اگه خس خس سینه و کیپ شدگی بینی و استفراغ جهشی داره زودتر ببرش دکتر

دمای عادی بدن انسان ۳۷.۵ هستش

از ۳۷ و نیم یعنی شروع تب
لباسش کم کن ببین پایین میاد

سوال های مرتبط

مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۶ ماهگی