۳ پاسخ

دکتر من موقع انومالی دید سرویکسم 29 نگران شد، گفت برو سونو واژینال رفتم 31بود، گفت استراحت کن ولی دوباره پیگیری کن. 22هفته و 3روز رفتم واژینال گفت 32-33 هست. دیگه از اون موقع به بعد گفت نمیخواد پیگیری کنی. تو این هفته بهت گفته 28؟ فکر نمیکنم تو ۳۲ دیگه اونقدرا هم اهمیت داشته باشه. رعایت معمولی مهمه، مثل فرنگی، خم و راست نشدن، سنگین بلند نکردن ...

منم کمردرد دارم راه که برم سر سرویکس مطلق شدم
آره فشار میاد به کمر

واس منم پایین اومد ولی من کمر درد نداشتم بیشتر لگن و واژنم درد میکرد

سوال های مرتبط