ریزش طبیعیه بعد زایمان. فعلا چیزی نخور. اگه لیزر میری روش تاثیر میزاره
من الان ریزش گرفتم تقریبا یکهفتس. یعنی مشت مشت میریزه هااااا.
شامپو تقویت مو بخر که روی بقیه جاها هم اثر نذاره
منم اینجوری بودم ولی الان چندروزه دیگه نمیریزه یعنی داشتم کچل میشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.