اگه ۳۶هفته هستی برو دکتر چکت کنه اگه تو ۳۷هفته هستی طبیعیه نگران نباش حتی اگ لکه بینی داشتی خدایی نکرده خونریزی رو ب دکترت بگو
من درد شدید واژن دارم اما دهانه رحمم بسته ست
برای شما خیر...من همین علایمو داشتم ۳۵هفته رفتم بیمارستان دهانه رحمم باز شده بود درحال زایمان بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.