سلام دوستان ترشحات درد واژن چیز طبیعی یا نه

۳ پاسخ

اگه ۳۶هفته هستی برو دکتر چکت کنه اگه تو ۳۷هفته هستی طبیعیه نگران نباش حتی اگ لکه بینی داشتی خدایی نکرده خونریزی رو ب دکترت بگو

من درد شدید واژن دارم اما دهانه رحمم بسته ست

برای شما خیر...من همین علایمو داشتم ۳۵هفته رفتم بیمارستان دهانه رحمم باز شده بود درحال زایمان بودم

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۴ ماهگی