مامانا بهترین روش ختنه کدومه بخیه حلقه لیزری؟

۳ پاسخ

سوال منم هست

من لیزری انجام دادم واقعا عالی بود اصلا ن زخمی ن چیزی فقط سه روز باندوپمادگذاشتم روش بعد اونم دیگه هیچی نذاشتم اصلا یکبار بیقراری یا گریه هم نکرد

حلقه

سوال های مرتبط

مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان آکام👶🫀 مامان آکام👶🫀 ۱۰ ماهگی