۵ پاسخ

من جدیدا زیاد آب دهن میریزه نمیدونم واسه چیه

بهتر سره دندوناش کمتر اذیت میشی

لثه سفت می‌کنه مثلا ۴یا ۵ماهگی دندون درمیاره 🤩

پیش بندبراش ببند

حالا حالا داره .یا لثه سفت میکنه یا از رفلاکس .
یک پیش بند پارچه ی براش ببند

سوال های مرتبط

مامان ایهان واریا مامان ایهان واریا ۵ ماهگی
مامان رامین👶🐣 مامان رامین👶🐣 ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی
مامان فاطمه جانم🩷 مامان فاطمه جانم🩷 ۲ ماهگی