من ۳۷هفته و ۴روز
۲۹۴۰کیلو بود دستگاهم نرفت ❤️
من ۳۷هفته و چهار روز بودم وزن نی نی هم ۳.۷۰۰بود
من ۳۷هفته و ۴ زایمان کردم بچه م ۳ کیلو
نگران نباش نمیره دستگاه وارد ۳۷ هفته که شدی
37هفته2900 بود دستگاه نرفت
من ۳۷ هفته دو روز سزارین کردم ۲۸۰۰ بود دستگاه هم نرف
من ۳۷ و ۴ روز سز شدم قبلا آمپول ریه زده بودم وزنش ۳ کیلو بود
اخرين سونو چقدر بود وزنش؟
ن دیگ از ۳۶ ب بعد نمیره زنعمو من ۳۷ زایمان کرد بچش ۳ کیلو نیم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.