۸ پاسخ

من ۳۷هفته و ۴روز
۲۹۴۰کیلو بود دستگاهم نرفت ❤️

من ۳۷هفته و چهار روز بودم وزن نی نی هم ۳.۷۰۰بود

من ۳۷هفته و ۴ زایمان کردم بچه م ۳ کیلو
نگران نباش نمیره دستگاه وارد ۳۷ هفته که شدی

37هفته2900 بود دستگاه نرفت

من ۳۷ هفته دو روز سزارین کردم ۲۸۰۰ بود دستگاه هم نرف

من ۳۷ و ۴ روز سز شدم قبلا آمپول ریه زده بودم وزنش ۳ کیلو بود

اخرين سونو چقدر بود وزنش؟

ن دیگ از ۳۶ ب بعد نمیره زنعمو من ۳۷ زایمان کرد بچش ۳ کیلو نیم بود

سوال های مرتبط

مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد