۱۵ پاسخ

پرسیدنداره ببرش درمانگاه

واییی نشستی عکس گرفتی ببرش اورژانس

اگه خونریزی نداره بخیه نمیخواد
با سرم شستشو و گاز استریل تمیز کن هرروز و بشور زخمو پماد تتراسایکلین بزن تا ۵ روز
بتادین هم روی زخم باز نزن به بافت اسیب نیزنه و روند بهبودی رو کند میکنه

حتما ببر دکتر
نبری گوشت اضافه احتمالا بیاره
صد ببر

بنظرم ببری دکتر بهتره باید بخیه بزنن و گرنه عفونت میکنه

منم بچگی دقیقا اینجای چونم زخم شد نذاشتم بخیه بزنن یه کوچولو جاش مونده یادم نیس چجوری خوب شد

اگه زیاد نیس پانسمان فشاری کن چندتا گاز استریل با پماد چرب کن که بهش نچسبه بذار رو هم با چسب محکم ببند یا با دست نگهدار تا برسی دکتر
ضمنا بخیه نکنی گوشت اضافه نمیاره چون بافت زنده س با لیدوکایین بی حس میکنن و میدوزن که اونم بخیه پلاستیک و زیبایی انجام نمیده اورژانس مثه در بالش میدوزه واسه جراحی زیبایی که جاش نمونه باید بیهوش بشه و بافت بریده بشه تا لبه ها منظم بشن که بنظرم نیاز نیست بچه الان بیهوشی بگیره اگه خونریزی فعال داره ببر با بی حسی بدوزه اگر نه ته همون پانسمان فشاری اوکیه

الهیییی ببرش درمونگاه سریع
گناه دارع بچه🥲🥲

مامان مهیار من از اون حرفم منظور زدی نداشتم ک مامانای دیگ میان زیر چرت میگن اگر ناراحت شدی معذرت میخام

عزیزم بچه چونش بخیه میخواد😭😭

بخیه میخاد ببرش بیمارستان

احتمالا بخیه بخواد ببر دکتر

وااااا باید ببری دکتر بخیه میخاد

ببر بیمارستان

ببر دکتر انگار بخیه میخاد

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۲ سالگی