۲ پاسخ

فک نکنم ربطی به مارک داشته باشه دختر من روز اول گرفت هم پستونک هم شیشه
شیشه شیرش دکتر بروانزه پستونکش هم اونته الان چند روزه میزارم دهنش انگاری حالت تهوع داره و میخواد بیاره بالا یه کوچولو قطره آد میزنم سرش میگیره

ربطی نداره دوستم گرون ترین شیشه ها گرفت بچش نخورد آخرسر بیبی لند گرفت امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان عطرین و آریا🩷🩵 مامان عطرین و آریا🩷🩵 ۲ سالگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی