فک نکنم ربطی به مارک داشته باشه دختر من روز اول گرفت هم پستونک هم شیشه
شیشه شیرش دکتر بروانزه پستونکش هم اونته الان چند روزه میزارم دهنش انگاری حالت تهوع داره و میخواد بیاره بالا یه کوچولو قطره آد میزنم سرش میگیره
ربطی نداره دوستم گرون ترین شیشه ها گرفت بچش نخورد آخرسر بیبی لند گرفت امتحان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.