۷ پاسخ

بابا هر چی دوسداری بخور

من جوجه خالی خوزدم اما خب بازم گرسنم بود از بعد عمل

موزنخور یبوست نگیری

من سوپ خوردم

جوجه خیلی خوبه

جوجه بخور نگهت داره وگرنه ضعف میکنی

جوجه ، سوپ ،

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی
مامان شاهانی👑 مامان شاهانی👑 ۱۰ ماهگی
مامان رادمهر😘 مامان رادمهر😘 ۴ ماهگی
مامان سونیا💗🦋 مامان سونیا💗🦋 ۱۴ ماهگی
مامان 👧👶نی نی روشا مامان 👧👶نی نی روشا ۳ ماهگی