۴ پاسخ

من بادوم دادم
پسته تو سرمامش داره
گردو هم تو فرنیو گردو انجیرش بود دادم

گردو بادوم پسته فندق یا بادوم هندی

جدا تست بگیر
بعد مخلوط کن
تو فرنی
اتمیل
پنیر
ماست

چهار مغز رو به فرنی هاش پوره هاش بزن سوپاش نه
من گردو پسته بادام هندی فندق میزنم

سوال های مرتبط