۴ پاسخ

پسر من هنوزم رفلاکس داره
ولی کولیک دوماهگی خوب میشه

دختر منم داره😭

عزیزم منم همین بودم نابود شدمممم خب
رفتم دکتر اس امپرازول ۵داد و بهش میدم صبح ها ناشتا(یک ساعتونیم دوساعت شیر نخوره)
آروغش هم حتما میگیرم شیر کم کم بهش میدم
یک ساعتونیم یک بار حتما بهش شیر میدم زودتر سعی میکنم آرومش کنم شیر ندم
لبنیات و آجیل اصلااااااا نمیخورم
وقتی شیر میدم تو تاب نمیزارمش یا رو پام تکون نمیدم زیرسرش بالشت میزارم که شیب دار باشه

من ی هفتس پسرم بهتره

سوال های مرتبط