لعنت ب رفلاکس
رفلاکس کی تموم میشه؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

دختر منم از بس شیر بالا میاره خستم کرده. دو ماه اول وزنش خوب بود ولی الان یکماهه فقط ۱۵۰ گرم اضافه کرده..

حالا حالا است پسر من خوبتر شده بود بعد واکسن برگشت

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۰ ماهگی