۲ پاسخ

کلا بعد از شیر اروق گرفتن لازمه

چرا بعضی وقتا هوا قورت میدن بهتره یکم براب اروغ گرفتن تلاش کنی اگ نزد پنج تا ده دقیقه بغلش بگیر شیر بره پایین

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان دنیزجون🩷 مامان دنیزجون🩷 ۲ ماهگی