۹ پاسخ

وای😂😂😂😂ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم😁🇮🇷

آب از سرمون گذشته

واس اینه میدونن همچین جایی رو نمیزنه ۲۰ روز از جنگ گذشته کاملا مشخصه

میدونی دیگه زندگیمون معلوم نیس چی بشه الان بمیریم راحت تریم تا از بی ابی و قحطی بمیریم

دیگه چیکار میشه کرد باز بیرون انگار آدم استرس ش کمتره

ما عادت کردیم

جنگنده صداش زیاده

دیگه عادی شده براشون۱سوال چراشماتاپیک میذاری بعدپاکش میکنی همش

دیگه عادی شده 🫠

سوال های مرتبط