بخاب ما سه هفتس داریم اینجوری زندگی میکنیم خدا رحم کنه
من تنهام بیدار
بخواب نیم ساعته دیگه صدا نمیاد
مگه شمالم زدن شمال چی داره بخوان بزنن
بخاب بسپار به خدا
کجا رو زدن ؟
بخواب خواهر.بیدار بودنم چه فرقی ب حالمون داره اخه
من لاهیجانم اینجا فعلا چیزی نشده ولی میترسم بخوابم
اخرین صدا خیلی وحشتناک بود 🥴بمیرم برا بچه های تهران چی کشیدن درکشون میکنم الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.