تب نوزاد ۳۶ خوبه؟

۴ پاسخ

عزیزم زیر ۳۷/۲ اگر باشه تب حساب نمیشه و دمای عادی هست
تا ۳۸ هم تب نرماله ک با پاراکید خوب میشه

اره خوبه

آره عزیزم خوبه

اره نرماله

سوال های مرتبط

مامان کیهان مامان کیهان ۱ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان یاسـین مامان یاسـین ۵ ماهگی