۶ پاسخ

برای من رو تو ریکاوری آوردن دیدمش

من بیهوش کامل بودم وقتی اوردنم تو بخش چند دقیقه بعدش پسرمو آوردن

تو بخش رفتم بچه رو اوردن

منم بیهوش بودم دخترم و قبلا برده بودن بخش پیش خانواده ام خودم بعد از ریکاوری تو بخش دیدمش

سلام عزیزم من ۵سال پیش بودبارضایت خودم بیهوش شدم عالی بودهیچی متوجه نشدم بعدریکاوری رفتم توبخش بچه رواوردن❤️

من بیهوشی کامل بودم
ی اقاهی‌منواورد پیش مامانم و همسرم
نی نی هم‌اونجا‌بود‌

سوال های مرتبط