دکتر براون بهترینه ولی احتمال زیاد اگر بهش بدی دیگه سینه رو ول میکنه. من اینو دارم
یه معمولی بگیر ایشالا که شیر خودتو میگیره نیازی پیدا نمیکنی
دکتر براون محشره😍دخترم هیچی نگرفت ولی دکتر براون رو سریع قبول کرد،برا پسرمم دکتر براون خریدم،من سایز کوچیکشو یه ماه پیش ۱۹۸۰ خریدم
گفتن اونت دیگه مثل قبل نیست تقلبی شده بعدشم سر شیشه شیرش درست گیر نمیاد و جدیدن سر شیشه شیرش بایدخیلی سفت شده بچه فکش خسته میشه باید زیاد مک بزنه تا شیر بیاد و ازین چیزا منم گفتم دکتر براون بگیرم بهتره ضد کولیک هم هس
من توی تاپیک هام عکس گذاشتم ببین سایز متوسطش گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.