۱۰ پاسخ

خوشگله رفت ت لیست ترمیمم
منم اینو زدم یک شنبه

تصویر

این ولی به دلم نیست

تصویر

مبارکت باشه😍😍😍

پیش خونمون ۴۵۰کاشت اولیه کیفیت عالی

مبارکت باشه قشنگه😍😍😍
من این رنگی زدم ساده عاشقشم🫠

تصویر

رنگ کرومی میره مراقب باش عید پیش ببر باهاش من دفعه قبل زدم زود رفتش

انگشت شصت یک گوشه لاکی

واسه هر دوتا تونم خوشگله مبارکه من رنگ نود زدم تقریبا رنگ خود ناخن

عالی شد مبارک باشه

کدوم سالن رفتی

سوال های مرتبط