۷ پاسخ

خرما و مویز بخور عالیه

لیدی میل بخور

سلام عزیزم بیمارستان قائم چطور بود؟

معمولا اول سر سینت که آبکی تر هست بدوش بعدش ته سینت(شیرت)رو بهش بده

شیرت رقیق نیست بچه منم اوایل همینطوری بود همش داشتم شیر میدادم کلا کمر درد و بخوابی داشتم باید صبر کنی بزرگتر که بشه بهتر میشه

عزیزم شیرخشک سنگینه که بچه عمیقتر می‌خوابه هضمش زمانبره. این لزوما نشون دهنده بهتر بودنش نیست.
شیر مادر خودش برحسب سن نوزاد هی کیفیت و ترکیباتش تغییر می‌کنه.شما فقط تغذیه خوب و استراحت داشته باش و استرس نداشته باش خود بدنت باقیشو تنظیم می‌کنه.

تایپیک منو ببین گفتم چی بخوری

سوال های مرتبط