۳ پاسخ

خب با همسرت نوبتی نگه دارید سخته اصلا نخوابی اخه

آخه گفتی من همش میگم کاش یکی دلش بسوزه یه روز بیاد پیشم یه دوساعتی قشنگ بخوابم🤦‍♀️

منم ی ماهه شب بیداری روز خوابی داریم دخترم نمیزاره او تازه دیدم بچت ی ماهشه. ولی بچه من ۱ سال ۴ ماهشه ۴۰ روز آذیت میکنه منو این بجه

سوال های مرتبط