خانوما شیشه شیر واقعا نیازه کسی بوده نگرفته باشه

۷ پاسخ

ی دونه احتیلج داری اگه هم خودت بخوای شیر بدی چون انکان داره ی بار شیرتو بدوشی بزاریش یه جا

من گرفتم. استفاده نکردم.

من نگرفتم
اگه لازم شد بعدا میخرم

من نگرفتم گفتم اگه لازم شد بعد میگیرم حتی همون بیمارستان هم لازم بشه داروخونه بیخ گوششه

ممکنه وقتی دنیا میاد شیر نداشته باشی یا وقتی روزای اول زایمان بچت میبرن برای غربالگری و ازمایش زردی و بهداشت دیگه خودت که نمیخوای همراهش بری اگه شیشه شیر داشته باشه شیر میریزی داخلش برمیدارن همراهش

ببین ی دونه داشته باشی بد نیست
نمیخواد خیلی هزینه‌ کنی
ی نوزادی ساده بگیر بعد اگر شیر خودت کافی نبود و نیاز بود شیشه بدی هزینه کن ی خوب بخر

خوبه ب نظرم بعدا ک میبری واکسن بزنی نمیتونی بکشی پایین شیر بدی دهنش ک😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد